huen
NÉZŐKNEK
VERSENYZŐKNEK
SAJTÓ
INTERJÚK
VIDEÓ

Historic: Szombat este mondták...

(2009-08-02 00:35:06)

Nagy István, Tóth Tibor (Volkswagen Golf GTI Typ 17 D2)
Elég kalandos volt ez a mai nap. Az első hét gyorsaságin technikai problémáink voltak, ezután azonban sikerült megtalálni a bajok forrását, ami az üzemanyag-szivattyú volt. Az utolsó két szakaszon sikerült egy jót menni. Azt hiszem abszolútban negyedik helyen állok. Nem vagyok elégedett a mai napi teljesítményemmel, nem hiányzott nekünk ez a technikai probléma, szerettünk volna előrébb végezni. Holnap mindent beleadunk.

Wirtmann Ferenc, Schneer László (Ford Escort MK1 RS2000 C3)
Harcos egy napon vagyunk túl, nagy küzdelem volt. Szerintem mentünk, több mint száz kilométert és nagyon kicsi, egy-két másodperc a differencia közöttünk. A végén most tudtunk talán kicsit javítani és közelebb férkőzhettünk a Kövesdán, Varga duóhoz. Holnap felvesszük a kesztyűt és megpróbálkozunk még közelebb érni.

Tóth István, Bruckner Viktor (Skoda S120S Rallye C1)
Elég jól sikerült, mert hát itt vagyunk. A Mecsek-rali mindig jó verseny. A mi kategóriánkat vezetjük, ami jó eredmény, a többiben meg jó 150 lóerővel erősebb gépek vannak, azokat ugye nem tudjuk megverni. Elégedett vagyok, ide mindig úgy jövök, hogy ez rossz nem lehet. Nem tudni előre mi lesz holnap, reméljük, hogy nem szól közbe balszerencse. Ha jó idő lesz, és nem leszünk mi sem nagyon fáradtak, akkor biztosan tudjuk tartani a helyünket.

Kövesdán András, Varga László (Porsche 911 SC D4)
Mi nyertünk, úgyhogy azt hiszem, hogy ennél jobban nem sikerülhetett volna a nap.  Jó ment az autó, bár az első körben a váltónk lebegett, ott veszítettünk időt. Most azonban körről körre feljöttünk, és megszereztük az első helyet. Holnap küzdünk továbbra is keményen.

Kubinyi Gábor, Friedrich László (Abarth/Zastava 1000 TC Berlina B1)
Az utolsó gyors az nagyon tetszett, sőt egyszerűen fantasztikus volt. Ez a rész mindenért kárpótolt: a hőségért, azért hogy az autó, sem én nem voltunk az lején jó hangulatban. Nagyon jó tempóval sikerült lejönni a végén, navigám is, én is és a kocsi is örült. Holnap így folytatjuk, célba szeretnék érni, és egy jót akarok autózni.

A historic állása 9 gyors után:

1. Kövesdán András, Varga László
2. Wirtmann Ferenc, Schneer László
3. Gáll Csaba, Ferjáncz András
4. Nagy István, Tóth Tibor
5. Huberth István, Nagy Sándor


 

Főtámogató
http://www.ahbrt.hu

Támogatók
http://www.vorosauto.hu/
#
http://www.pecs2010.hu/
http://www.synergon.hu
http://www.mecsextrem.hu/
http://www.dravanet.hu
http://www.pecsplaza.hu
http://www.segafredo.hu/
http://www.technotrade.hu/
http://www.dreher.hu
http://www.bizol.hu
http://www.dunlopmotorsport.hu
http://www.hellenergy.hu
http://www.suzuki.hu

© 2009. J-Group Fotoprint Kft. | Copyright
A verseny internetet szolgáltatója a Drávanet ZRt.
A Magyar Suzuki Zrt. a magyar rallyesport hivatalos támogatója.