huen
NÉZŐKNEK
VERSENYZŐKNEK
SAJTÓ
INTERJÚK
VIDEÓ

Historic: vasárnap, félidőben nyilatkozták

(2009-08-02 13:06:35)

Nagy István - Tóth Tibor (Volkswagen Golf GTI Typ 17 D 2)
Este sokat nem sikerült nagyon sokat pihennünk, de hát ez jutott. Elégedettek vagyunk a délelőttel, már nem hajtunk a nagyok után, mert nagyon sokkal vagyunk lemaradva a tegnapi műszaki problémánk miatt. Megyünk saját tempóban. A délután is megyünk, nem hajtunk túlságosan, célba akarunk érni.

Tóth István - Bruckner Viktor (Skoda S120S Rallye C 1)
Nagyon jól kipihentük magunkat, sikerült egy jót aludnunk. Most meg már nem vagyunk fáradtak, így ugyanúgy tudunk autózni, mint tegnap, amolyan középszinten. A pályák jók ma is, csak tegnap a négykerekes autók felhordtak a pályára, az megnehezíti a mi gyenge autónk helyzetét egy kicsit. Szerencsére minden rendben van, remélem hamar vége lesz a versenynek és mehetünk haza, mert azért már fárasztó volt ez a hétvége.

Kövesdán András - Varga László (Porsche 911 SC D 4)
Jól sikerült a délelőtt, az első gyorson egyből kilenc másodperccel sikerült meglógnunk a riválisoktól, a többit nem tudom. A pályák nagyon koszosak, szennyesek sajnos. Délután reméljük sikerül megtartani az előnyünk és sikeresen célba érnünk.

Gáll Csaba - Ferjáncz András (Opel Ascona B D 3)
Nagyon jól sikerült az első gyors. Este rendbe raktuk az autót, mivel a tegnapi napunk az elment a karburátor problémával. Ma egyetlen egy célunk volt, hogy egy gyorsot nyerjünk. Tudtuk hogy csak az elsőn van erre esélyünk, mert nagyon puhák a gumik. Kaptunk három tizedet a Porschétól, adtunk tizenkettőt a Wirtmann Ferinek. Következő gyorson próbáltunk megint sietni, aminek az lett a következménye, hogy az utolsó lassítónál elvittünk a lassítót, telibe találtuk, csoda, hogy nem burultunk fel. A következőkben nagyon visszaveszünk az arcunkból, mögöttünk messze vannak, gumink sincsen már, megpróbálunk csak a nézőknek most kapartatni, csak kitart ez az előny, borzasztóan élvezzük a versenyt.

Wirtmann Ferenc -  Schneer László (Ford Escort MK1 RS2000 C 3)
Próbáljuk tartani a helyünket, előrébb már nem nagyon tudunk kerülni, Kövesdán Andrisék egyre jobban mennek, azt hiszem ez a sorrend fog maradni. Az első gyorson kezdtünk felébredni, a másodikon pedig már mentünk rendesen.

Varga István - Keresztes István (Volkswagen Scirocco Typ 43 D 2)
Nekünk a túlélésre megy a verseny, jól mentünk és gyűjtögetjük a pontokat. Az autó egy technikai probléma miatt legyengült tegnap, a vízpumpa elhagyta magát. Sikerült megjavítani, éjszaka megdolgoztuk, és el tudtunk rajtolni. Álmos tempót mentünk, keveset aludtunk. Cél, hogy hazamenjünk anyukához egy kis húslevesre.

Ideiglenes eredmények a 11. gyors után
1.    Kövesdán András - Varga László 1:18:36,9
2.    Wirtmann Ferenc -  Schneer László + 0:00:14,9
3.    Gáll Csaba - Ferjáncz András + 0: 01:11,4
4.    Nagy István - Tóth Tibor + 0:07:33,1
5.    Hubert István – Nagy Sándor + 0:11:42,6

Főtámogató
http://www.ahbrt.hu

Támogatók
http://www.vorosauto.hu/
#
http://www.pecs2010.hu/
http://www.synergon.hu
http://www.mecsextrem.hu/
http://www.dravanet.hu
http://www.pecsplaza.hu
http://www.segafredo.hu/
http://www.technotrade.hu/
http://www.dreher.hu
http://www.bizol.hu
http://www.dunlopmotorsport.hu
http://www.hellenergy.hu
http://www.suzuki.hu

© 2009. J-Group Fotoprint Kft. | Copyright
A verseny internetet szolgáltatója a Drávanet ZRt.
A Magyar Suzuki Zrt. a magyar rallyesport hivatalos támogatója.